.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
غیبت معنادار مسئولان در مراسم معارفه دست نشان

در شرایطی که مراسم معارفه نادر دست نشان بعنوان سرمربی جدید تیم صنعت ساری روز سه شنبه در زمین ورزشی تیرکلا و با اعلام قبلی صورت گرفت با این حال آنچه در این مراسم خودنمایی می کرد غیبت مسئولان ورزش مازندران به رغم دعوت شدن بود.

بر اساس گزارش های دریافتی خبرنگار شمال نیوز ،سعید نجاریان رئیس هیات فوتبال ساری ،امیر علوی رئیس تربیت بدنی این شهر،محمود سورتیجی سرمربی سابق و... از جمله غایبان سرشناسی بودند که با وجود دعوت شدن از حضور در این جلسه امتناع ورزیدند. از سویی دیگر شنیده شده که امیر پریچهره مدیرکل تربیت بدنی مازندران نیز در خصوص این انتخاب موضع گیری کرده و از مسئولان صنعت ساری دلخور است.

نادر دست نشان ساعت 2 بامداد روز سه شنبه در انتخابی بحث برانگیز بعنوان سرمربی جدید صنعت ساری انتخاب شده از ابتدای فصل در بازی های خانگی صنعت حضور می یافت که این امر با توجه به این انتخاب شائبه هایی را رقم زده است.

شنیده ها حاکی از آن است که رضا رضایی سرپرست تیم هفته گذشته در تماسی با فارسی مالک باشگاه به وی گفته :«سورتیجی سکته کرده و دیگر نمی تواند سرمربی باشگاه بماند.»همین تماس کوتاه زمینه را برای اجرای پروژه ای که از ابتدای فصل مقدماتش ریخته شده بود فراهم ساخته است..


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.029 seconds.